Етапи та Методи

Аналізу Конкурентів

для Дизайнера

Знаємо, як важливо постійно покращувати свої навички та створювати дизайни, які виділяються на тлі конкурентів. Тому сьогодні поділимося практичними порадами щодо етапів та методів проведення ретельного аналізу конкурентів у сфері дизайну.

Конкурентний аналіз дозволяє зрозуміти, які підходи використовують конкуренти, як вони подають свої продукти та які функції реалізують. Це допомагає знайти інноваційні ідеї, уникнути типових помилок та створити дизайн, який перевершить очікування клієнтів та буде зручний для користувачів.

Які ж кроки варто зробити, щоб провести якісний аналіз конкурентів?

Універсального методу тут не має. Ти можеш скласти графіки чи таблиці, а можеш занотувати все у ноушн - як тобі зручно. Але всю знайдену інформацію треба зберігати і структурувати.​

А що взагалі треба користувачу?

В першу чергу ми створюємо те, чим користуватиметься не тільки клієнт як інструментом, а й користувач. Загалом наша кінцева мета – зацікавити користувача надати йому те що він очікує і те що не може знайти в конкурентів. Тож давай подумаємо – а що йому треба?

Знай ворога (чи друга) у лице - визначи конкурентів.

Першим кроком є пошук конкурентів, що пропонують подібні дизайнерські продукти або послуги. Скористайся Google Advanced Search з розширеними налаштуваннями, сервісами Similarweb, Crunchbase, Trustpilot та Owler, а також магазинами додатків – Google Play та Apple Store.

Важлива частина - збір інформації

На цьому етапі порівняй підходи до дизайну, подачу продуктів та їх функціонал у конкурентів.

Обери кілька визначених вже конкурентів, і таки зроби собі таблицю в улюбленому додатку та оціни наступні моменти:

  • Яка подача чи що висвітлено як головна перевага? На чому сфокусовані конкуренти, що їх УТП?
  • Які другорядні можливості пропонують конкуренти користувачу?
  • Чи зручний сайт з точки зору користувача? (оціни структуру та дизайн сайту, наскільки інтуїтивно можливо знайти потрібну кнопку чи вкладку)
  • Технічні параметри: чи є і як працює мобільна адаптація, скільки часу користувач очікує завантаження контенту тощо
  • Збирай всі деталі що кинулись тобі в око і зацікавили, потім розберешся що з ними робити

А тепер час попрацювати головою - аналіз інформації

Інструменти SWOT-аналізу та таблиці порівняння допоможуть структурувати інформацію по кожному з конкурентів.

Що таке SWOT-аналіз?

Strengths – сильні сторони

Weaknesses – слабкі сторони

Opportunities – можливості для розвитку

Threats – загрозливі фактори

Метод 7P

Ще один класичний метод аналізу конкурентів – 7P (Product, Price, Place, Promotion, People, Process, Physical evidence) – на кожен пункт виставляєш умовну оцінку та складаєш порівняльну таблицю аналізу конкурентів з рейтинговими балами.

Не бійся видимувати свої категорії порівняня.

Це допоможе сформувати розуміння того що є спільне, хто чим виділяється проміж іншіх і де приховано можливість виділитись поміж конкрурентів.

І головне – пам’ятай, що аналіз конкурентів – це не про “скопіювати”, а скоріше про “надихнутися” і знайти свій унікальний підхід, що враховує особливості конкурентного середовища.

Ще одна важлива порада

Не наслідуй бездумно підхід, а завжди думай, чому конкуренти прийняли те чи інше рішення – це дозволить тобі ширше побачити картину та знайти цікаві власні рішення.

More Articles

Принципи конструктивного обговорення проблем у команді
13-05-2024

Дізнайтеся, які існують принципи конструктивного обговорення проблем та як їх використовувати для покращення ефективності в команді.

Штучний Інтелект у роботі розробника: із промту в код
01-05-2024

Зануртеся у світ розробки веб-сайтів з використанням штучного інтелекту, досліджуючи інструменти, такі як Dora AI, uKit AI та Fronty.

Етапи та методи аналізу конкурентів для дизайнера
25-04-2024

Ділимося практичними порадами щодо етапів та методів проведення ретельного аналізу конкурентів у сфері дизайну.

Інтервʼю з розробником Владом Толмачовим: шлях до Тех-ліда
19-04-2024

Цього місяця ми відзначили нову посаду нашого розробника Влада. Читайте його інтерв'ю про шлях до позиції Тех-ліда та надихайтесь

5 подкастів про дизайн, які варто послухати
16-04-2024

Сьогодні хочемо поділитися підбіркою подкастів по темі дизайну, щоб ви могли відслідковувати та знати актуальні новини, тренди та майбутні перспективи

Etcetera результати зими 2023-2024
29-03-2024

Читайте новини UpWork, а також результати і досягнення нашої агенції Etcetera за зимовий період 2023-2024.

Фрилансерам: Альтернативні Біржі з Великими Перспективами
05-03-2024

Сьогодні ми поговоримо про альтернативні біржі з великими перспективами для фрілансерів у 2024 році!

Зміни в політиці медіації спорів на Upwork: що важливо знати?
23-02-2024

Сьогодні ми розкажемо про зміни в політиці медіації спорів і як це вплине на фрилансерів і на клієнтів!

Найпоширеніші проблеми з клієнтами: red flag або ні?
20-02-2024

За 9 років роботи з клієнтами на Upwork ми сформували своє особисте бачення і у цій статті поділимося ним з вами!

Майбутнє Фрілансу: 3 головні тенденції
10-02-2024

Ми розповімо про майбутнє фрілансу та про 3 головні тенденції, щоб адаптувати свій фріланс-бізнес для зростання в цьому мінливому ландшафті!

Міжнародний День Безпечного Інтернету: Поради Фрілансерам
06-02-2024

У цій статті ми розповімо про найважливіші заходи безпеки фрілансера в Інтернеті та надамо практичні рекомендації!

Soft Skills у Фрілансі: Як виділитись серед конкурентів
29-01-2024

У цій статті ми розповідаємо як виділитись серед конкурентів і побудувати успішну кар'єру у фрілансі!