Універсального методу тут не має. Ти можеш скласти графіки чи таблиці, а можеш занотувати все у ноушн - як тобі зручно. Але всю знайдену інформацію треба зберігати і структурувати.
В першу чергу ми створюємо те, чим користуватиметься не тільки клієнт як інструментом, а й користувач. Загалом наша кінцева мета – зацікавити користувача надати йому те що він очікує і те що не може знайти в конкурентів. Тож давай подумаємо – а що йому треба?
Першим кроком є пошук конкурентів, що пропонують подібні дизайнерські продукти або послуги. Скористайся Google Advanced Search з розширеними налаштуваннями, сервісами Similarweb, Crunchbase, Trustpilot та Owler, а також магазинами додатків – Google Play та Apple Store.
На цьому етапі порівняй підходи до дизайну, подачу продуктів та їх функціонал у конкурентів.
Обери кілька визначених вже конкурентів, і таки зроби собі таблицю в улюбленому додатку та оціни наступні моменти:
Інструменти SWOT-аналізу та таблиці порівняння допоможуть структурувати інформацію по кожному з конкурентів.
Strengths – сильні сторони
Weaknesses – слабкі сторони
Opportunities – можливості для розвитку
Threats – загрозливі фактори
Ще один класичний метод аналізу конкурентів – 7P (Product, Price, Place, Promotion, People, Process, Physical evidence) – на кожен пункт виставляєш умовну оцінку та складаєш порівняльну таблицю аналізу конкурентів з рейтинговими балами.
Це допоможе сформувати розуміння того що є спільне, хто чим виділяється проміж іншіх і де приховано можливість виділитись поміж конкрурентів.
І головне – пам’ятай, що аналіз конкурентів – це не про “скопіювати”, а скоріше про “надихнутися” і знайти свій унікальний підхід, що враховує особливості конкурентного середовища.
Не наслідуй бездумно підхід, а завжди думай, чому конкуренти прийняли те чи інше рішення – це дозволить тобі ширше побачити картину та знайти цікаві власні рішення.
Досягайте життєвих цілей легко! Покрокова інструкція, SMART-методи та поради для реальних змін уже тут.
Дізнайтеся, як підвести підсумки року, оцінюючи фінансові результати та професійний досвід для майбутнього зростання
Як фрилансеру залишатися помітним онлайн: поради та щоденні активності для просування особистого бренду.
Дізнайтеся про осінні оновлення Etcetera: зміни на Upwork, інструменти ШІ, досягнення команди та результати продажів. Наші плани на зиму вже в дії!
Дізнайтеся, як фрілансери можуть створювати ефективні профілі та контент для залучення клієнтів і розвитку бренду у публічному просторі.
Оновлення Upwork осені 2024: зміни JSS, Profile Insights, відеосупроводи та інструменти для ефективної співпраці.
Як "їстівні" іконки, такі як гамбургер-меню, змінили UI-дизайн. Історія та креативні інтерпретації.
Оновлення JSS на Upwork: нові правила, щоденне оновлення рейтингу та інструменти для покращення репутації фрілансерів.
Отримайте спеціальні знижки Upwork на Adobe, Microsoft 365, ClickUp та інші сервіси для успішної роботи фрилансера!
Дізнайтеся, як побудувати професійний бренд як фрілансер, підвищити свою онлайн-видимість та привернути клієнтів.
Досліджуйте важливість стандартів WCAG для доступного дизайну та їх вплив на покращення досвіду користувачів і SEO вашого сайту.
Досліджуйте важливість роботи у команді через найкращі пости від Etcetera. Дізнайтеся про комунікацію, вирішення конфліктів і підтримку довіри