Минулого тижня команда Etcetera привітала весну на нашій традиційній щоквартальній All-hands зустрічі. Як завжди, ми обговорили найважливіші новини для агентства і хочемо поділитися ними з вами:
З усіх численних оновлень Upwork, які відбулися зимою 2022-2023, ми вибрали ті, які мають найбільший вплив:
Перегляньте наші попередні публікації, щоб дізнатися більше про ці оновлення!
Ми привітали 7 людей, які минулої зими святкували день народження.
Обговорили, як нові АІ інструменти покращили наші внутрішні процеси. Тепер ChatGPT допомагає нам з аналізом для відділу продажів, а також додає трохи фану кожному члену команди у повідомленях від нашого боту. Ми сподіваємося й надалі відкривати нові способи використання АІ в майбутньому з Cydney від Bing. Не можемо дочекатися 😍
Ще ми оголосили новину про підвищення до PM Head нашої чудової Олени Скорик. Олена і раніше робила набагато більше, ніж вимагала її минула посада. А ми вважаємо, що зусилля завжди повинні бути винагороджені, тож вітаємо Олену з новою роллю (і новими обов’язками 😀).

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.
Спираючись на свою базу даних американських фрілансерів, Upwork проаналізував їх прибутки за 2022 рік, порівняв їх зі зростанням з 2021 року та склав список навичок, що будуть користуватись попитом у клієнтів у 2023 році.
Чому це цікаво? Як відомо, світові тенденції слідують за США. Отже, якщо ви фрілансер в Україні і думаєте про те, щоб почати кар’єру або змінити спеціальність, варто знати на яких професіоналів буде попит у 2023 році і обрати одну з наступних навичок, яка залишиться популярною.
Топ-🔟 найкращих технічних навичок: – Full stack Розробка
Топ-🔟 навичок у категорії Design & Creative :
Топ-🔟 маркетингових навичок:
Топ-🔟 навичок у сфері обслуговування клієнтів і адміністративної підтримки:
Топ-🔟 навичок бухгалтерського обліку та консалтингу:

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.
Копірайтери, хто вже користується новою секретною зброєю?
Ви, мабуть, уже чули про ChatGPT, чат-бот, що являє собою комбінацію великої статистичної моделі мови та штучного інтелекту яка революціонізує світ копірайтингу. Хтось каже, що він не може конкурувати зі справжньою людиною, хтось його боїться або намагається з ним конкурувати. На нашу думку, це зовсім не те, що потрібно з ним робити. Ми вважаємо, що ChatGPT треба навчитись використовувати на свою користь, щоб стати більш ефективними з ним, ніж без нього.
Дуже важливо розуміти, що якщо ви хочете використовувати ChatGPT для копірайтингу, вам потрібно надати йому контекст: яка мета тексту, де ви його використовуватимете, яку інформацію ви хочете включити або не включати в текст, тощо. Ви також повинні надати ChatGPT інформацію, необхідну для розуміння тону, стилю та мети вашого тексту.
Наприклад: «Я хочу, щоб чат взяв на себе в роль копірайтера у соціальних мережах. Завдання - написати пост для облікового запису ІТ-агентства в Instagram, цільова аудиторія якого - фрілансери».
Дайте чату план кінцевого результату. Чітко визначте структуру тексту, які елементи ви хотіли б бачити в плані та в якому порядку.
Наприклад: «Потрібно написати статтю в блог «Повний гайд із воркфлоу». Структура статті блогу повинна включати:
Важливо пам’ятати, що ChatGPT — це чат-бот, тому вам потрібно спілкуватися з ним як з чатом і працювати разом, щоб покращувати результат. Не чекайте ідеальних результатів з першого запиту, попросіть бота змінити певну частину або переписати певне речення, якщо воно вам не подобається. Також ви завжди можете попросити бота продовжити написання тексту, якщо він вже закінчив.

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.
Сьогодні бізнеси в США відзначають день, коли вони ближче знайомляться зі своїми клієнтам - Get to know your customers day.
Використовуючи всім знайому піраміду Маслоу, давайте подивимось, які є потреби у клієнтів з точки зору співпраці з фрілансером.
Тобто, спочатку ми закриваємо базові раціональні потреби клієнта, такі як безпека, комфорт, надійність. І лише потім працюємо з емоційними потребами, такими як статусність і новизна.
Гортайте карусель - там питання, які клієнти задають при різних рівнях потреб.






ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.
2022 рік добігає кінця, і цього тижня команда Etcetera зібралася на нашу традиційну спільну зустріч, щоб обговорити всі новини, апдейти, проблеми та внутрішні процеси.
Ми прийняли 4-х нових членів команди, тож тепер в нашій ком’юніті 41 людина. Читайте більше про історію та досвід наших нових членів команди в попередніх публікаціях.
Крім того, що ми привітали 4-х нових людей, ми також попрощалися з 2 членами команди, які вирішили продовжити свій розвиток не в фріланс кар’єрі дизайну та розробки, а в музиці та творчості. Ми дуже раді за них і вдячні за час, який вони провели з нами.
Як завжди, ми обговорили останні оновлення Upwork, детально про які ви також можете переглянути в наших попередніх публікаціях.
Наш засновник Денис завершив зустріч кількома дуже зворушливими словами:
«Наприкінці, хочу всім сказати, що розумію, як зараз досить складно і працювати, і тримати себе в купі, коли все тисне на голову. Але, я вважаю, що ми як команда справляємось з цим всім. І насправді те як ми стали більш дружньою командою, більше допомогати та підтримувати один одного, відразу сльози на очах. Ви всі дуже круті, і я пишаюсь тим, що я є частиною такої команди!».

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.
В Ecetera, ми приділяємо величезну увагу комунікації. Ми вважаємо, що це один з найважливіших аспектів успішних проєктів, задоволених клієнтів і взаєморозуміння в команді.
Тому всі ми дотримуємося 4-х базових правил у своїй роботі як з іншими членами команди, так і з клієнтами на Upwork. Кожен член команди знайомиться з цими правилами під час онбордінгу. І хоча вони можуть здатися банальними для деяких людей, але насправді це вражає, наскільки ці 4 дрібниці можуть мати таке велике значення в досягненні крутих результатів і уникненні конфліктів.
Запитайте ще раз, якщо не розумієте. Ви не виглядатимете дурним, якщо перепитаєте, і збережете багато часу, якби вам довелося щось переробити заново пізніше, якщо ви спочатку неправильно зрозуміли завдання.
Уточніть, якщо є сумніви. Різні люди часто по-різному розуміють одні й ті самі речі. Якщо у вас є хоча б найменший сумнів, що ваше розуміння відрізняється від очікувань іншої людини – завжди уточнюйте.
Якщо у вас є проблема – озвучте її перед тим як вирішувати. Важливо підтвердити та звірити проблему разом із вашою командою та повідомити про неї ПЕРЕД тим, як розпочати її вирішувати. Разом з командою чи з клієнтом можливо адекватно вирішити статус проблеми та розставити пріоритети як і коли її треба вирішувати. Розв’язання проблеми, так чи інакше, – це про використання ресурсів часу чи інших. Тому такі рішення повинні прийматись разом з командою, навіть якщо ви знаєте що саме ви будете вирішувати ту проблему.
Якщо проєкт горить – кричіть, поки не пізно🔥. Якщо у вас виникла особиста невідкладна ситуація, яка призведе до затримки дедлайнів або інших можливих проблем в роботі, вам потрібно повідомити про це якнайшвидше.
Ці правила допоможуть кожному як в роботі, так і в житті. Але причина, чому вони творять чудеса для нашого агентства, полягає в тому, що кожен член команди знає їх, виконує та очікує, що всі інші слідуватимуть цим правилам. І хоча іноді щось все-таки й горить, і проблеми все ще можуть виникати, спілкування стає набагато легшим і зрозумілішим для всіх.

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.
Бути фрілансером тепер в Україні стало доволі проблематично, враховуючи часті відключення електроенергії та все більше розмов про повний блекаут.
Як і фрілансерам, так і кожному українцю зараз важко. Але підтримка ком’юніті допомагає Etcetera вирішити хоча б частину проблем.
Чудово знати, що ви не одні, і що завжди є менеджери та інші члени команди, які готові допомогти, відповісти клієнту, якщо ви втратили зв’язок, або ж підтримати горящий проєкт.
Одне з головних досягнень, що допоможе нам тепер залишатися онлайн і продовжувати досягати результатів для клієнтів - це відкриття невеликого коворкінгу для команди в Києві. Оскільки деякі будинки більше страждають від відключень електроенергії, ніж інші, то багато наших фрілансерів живуть у районах, де світло може з’являтись лише кілька годин на день. Але нам вдалося знайти порожню квартиру, яка належить нашим друзям, у будинку, в якому значно рідші відключення. Тож за їх згоди ми перетворили цю квартиу на коворкінг нашої ком’юніті. Тепер, ті з нас хто в Києві (а це, до речі, майже половина команди), можуть приїхати туди в будь-який час попрацювати з електрикою та інтернетом.

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.
На жаль на Upwork багато інформації як відкрити агенцію, але дуже мало про те, як агенції на Upwork насправді функціонуют. Ми вирішили розповісти про наше розуміння й досвід у серії статей на цю тему.
Отже, давайте сьогодні поговоримо про те, яки переваги надає відкриття агенції та коли її треба відкривати.

Upwork від самого початку був oDesk — платформою для поодиноких фахівців, які шукають свого невеликого клієнта(ів), і навіть зараз здається більшість фрілансерів так його бачать. Навіть коли oDesk обʼєднався с eLance, який мав функціонал більш зручний для роботи компанія-компанія, виглядало, що суттєво нічого не змінилось, адже весь Upwork було побудовано в першу чергу на функціоналі oDesk. Але з тих часів багато чого змінилося і головне дуже змінилася стратегія Upwork. Зʼявився той функціонал Upwork, який дозволяє групі людей досить зручно працювати з клієнтами-компаніями більшого розміру ніж поодинокий підприємець. Хоча логіка того, як це відбувається на Upwork трохи не звична.
Клієнт не може відкрити контракт з агенцією безпосередньо, а тільки з окремим конкретним членом агенції. Це дуже важливо розуміти від самого початку, а все інше досить звично або витікає з цього розуміння.
По-перше, окреслімо навіщо Агенції на Upwork взагалі. Ось як ми бачимо це:

Деякий час тому Upwork почав рекламну компанію спрямовану на залучення більших компаній та великого бізнесу, адже вони можуть стабільно приносити багато грошей. Зʼявились різні Talent Specialists program, Enterprise та інші програми, які допомагають більшим компаніям працювати з платформою та робочими ресурсами, які на ній присутні. Але такого типу компанії чекають на кращий сервіс, комунікацію, відповідальність, та взагалі звикли до співпраці з командами (субпідрядниками), ніж заново збирати нові команди та глибоко залучаючись до їх менеджменту.
Починаючи з 2017 року Upwork спрямував великі зусилля, щоб залучити команди ззовні на платформу та щоб фрілансери, з успішним досвідом роботи із середнім та великим бізнесом, змогли створити на Upwork свою команду. З того часу основний фокус Upwork трохи змінився, проте так само любить агенції та весь час намагається розповісти клієнтам, що працювати з командою краще: як мінімум він вербально та рекламно просуває агенції, як надійних партнерів для компаниій-кліентів, що прийшли на платформу.

Upwork рекомендує зареєструвати окремий профіль для кожного спеціаліста у вашій команді, хто буде виконувати роботу для клієнта, хоча і не слідкує напряму за цим. А навіщо? Ви повинні розуміти, що можливість показати ваших фахівців, вашу команду, то найбільше вигідно ВАМ. Тільки так клієнт, ще до початку комунікації, зрозуміє, які ви круті.
Окрім того, є досить важлива репутаційна складова на Upwork. Якщо подивитись статті про ризики співпраці з агенціями, то одна з найбільш популярних проблем - так звані shadow workers. Тобто, клієнту не відомо, хто насправді виконує для нього роботу, що може викликати занепокоєння. Та якщо у вас усі члени команди мають свій профіль — клієнт їх бачить і йому спокійно. Звичайно, якщо профілі доглянуті та інформативні 🙂

Уявімо, якомусь середньому бізнесу потрібно розв'язати питання на пряму не пов'язане з його експертизою, для чого може знадобитись не один фахівець, а, наприклад 4-5. Звичайно, можна напружитись та знайти та найняти професіоналів in-house, менеджера, який всіма керуватиме та інтегрувати у наявну структуру компанії.
На все це потрібен як мінімум час! І чим більше проблема потребує фахівців, тим більше часу. А ще досить багато зусиль і витрат. Давайте виходити з того, що навіть середнього розміру компанія розуміє, що шукати та навчати персонал, займатись people mangement, налаштовувати процеси - це дорого. Часто, потрібні фахівці у даній країні, яких можна знайти швидко, дорожчі. Тому така компанія іде на Upwork, щоб скоротити витрати, зберегти зусилля та пропустити етап формування команди in-house. Компанія ГОТОВА платити трохи більше, ніж поодинокому фрілансеру, якщо ви, як агенція, зробите people management за неї та дасте той необхідний їй результат.
Компанія шукає субпідрядника-партнера з необхідною їй експертизою та з меншими витратами, які мали б піти на те, щоб зробити все in-house, партнера, з яким в ідеалі буде працювати, доки є потреба в таких послугах. І знов-таки, компанія мріє, що за нових потреб та задач, субпідрядник-партнер матиме змогу їх задовольнити (навіть, якщо потрібно знайти та навчити нову людину).
Саме з такої згоди платити більше за менеджмент та працювати якнайдовше виходять “більші гроші”. Зрозуміло, і самі проєкт будуть більші, ніж ті, що може зробити одна людина 🙂
Зверніть увагу, що весь час я розповідаю не про якість і швидкість роботи, які на справді не критично важливі (памʼятаєте, не факт, що клієнт розуміється у цьому напрямку, тому не завжди може оцінити які показники середні по ринку), а про ті проблеми бізнесу, які він вирішує співпрацюючи з агенцією. Зрозуміло, що для когось це очевидно, але для фрілансерів без свідомого бізнес-бекграунду, щось з цього може бути дуже цікавим.

З вищесказаного, робимо висновок, чи треба/можна відкривати агенцію. Її варто відкривати, коли ви можете та розумієте як надавати потрібний сервіс клієнту. Саме тоді, коли ви розумієте, наскільки він важливій та як налаштувати його надання. Коли я кажу про сервіс, я кажу не про вміння робити дизайн чи програмувати, а про вміння формувати команду, керувати командою, налаштовувати процеси та будувати потрібну комунікацію з замовником, нести відповідальність та видавати потрібний результат.
Без цього розуміння та використання своїх переваг ви будете штовхатись ліктями зі звичайними фрілансерами та будете їм програвати, адже при однаковому підході та результаті ви як агенція пропонуєте свої послуги дорожче (чи просто клієнт так може вважати).
Якщо ви фрілансер, який ще ніколи не стикався з керуванням командою, у вас стало забагато роботи та ви почали думати про відкриття агенції — краще просто підніміть свій погодинний рейт — і грошей буде більше, і нерви будуть цілі.
Якщо ви компанія, яка вирішила зробити собі ще один канал продажів, але не готові в нього вкладатись так, щоб закрити потреби клієнта — краще відкладіть Upwork на потім. Тут дуже незворотно працює система репутації: один-два негативних відгуки на початку приведуть до того що нові клієнти вас будуть ігнорувати.
Що ж насправді таке — відкрити агенцію на Upwork? Це можливість обʼєднати та керувати декількома профілями та їх функціоналом на Upwork. Також це - централізований контроль фінансів у розрізі окремих профілів та контрактів. Це - легальна альтернатива тому, щоб робити все те саме через профіль індивідуального фрілансера. Бо така практика є і, здається, вона від нерозуміння, що ж таке "агенція" і які можливости вона дає. Тож пропоную розібратись, які ж є можливості в Агенції на Upwork і її переваги.

Залучаючи клієнта лише через один профіль (як це робить багато невеликих команд-початківців), є проблема, що дуже складно нішуватись. Наразі в одного профілю є можливість бути “присутнім” лише в 3-х нішах (основний та два додаткові так звані "спеціалізовані профілі"). Можливо, для невеличкої команди однакових фахівців цього буде достатньо.
Ще трохи про важливість правильного оформлення профілів. Якщо у профілях напрямки різні — це виглядає дивно. Наприклад, в одному зазначений PHP developer, а в спеціалізованому профілі Web Designer, то або ви "вмієте багато, але добре - нічого” або ви приховуєте що ви не сам, а ціла команда і виходіть спілкування починається з шахрайства, хто знає чи далі піде краще. Поставте себе на місце клієнта.
Якщо ви зробили профілі всім членам команди, кожен профіль можна формувати під конкретну нішу так, щоб Upwork розумів що ЦЕЙ член команди в ЦІЙ ніші спеціаліст. Так ваша аплікація на роботу буде вище у списку рекомендованих Upwork та клієнт матиме змогу прочитати вашу пропозицію.
Важливо якнайчіткіше окреслити вашу експертизу. Тоді клієнт знайде вас за пошуком або скрипти Upwork зарекомендують вас. Усі профілі команди стають таким собі “лід магнітом”. Так кожен "доглянутий" профіль агенції приносить вже “теплих лідів”, які з досить високою ймовірністю конвертуються в активних клієнтів.
Наступне, не те щоб перевага, проте дуже важливо у нашому контексті.

Кожен член агенції (навіть ті, які потрапили туди на попередньому тижні) має однакові JSS, бейджи та відсотки комісії Upwork (там є декілька технічних нюансів, але зараз не будем на них зупинятись) такі, які є в агенції загалом.
JSS — це кумулятивний показник успішності виконання всіх контрактів в агенції.
Бейджи бувають Rising Talent, Top Rated, Top Rated Plus та Expert-Vetted. Вони показують ступінь успішності та довгостроковість виконаних контрактів та певною мірою ступень довіри Upwork. На всі ці штуки звертають увагу і Нові клієнти, і сам Upwork при побудові рекомендацій.
Комісії, які бере Upwork з кожної транзакції, поступово знижуються від 20% до 5% в залежності від кількості грошей оплачених клієнтом агенції. Комісії рахуються з урахуванням усіх транзакцій, не важливо за яким контрактом або (та) з яким членом команди вони відбулися.
Все це дуууже корисно і зручно.

Найбільш захищена та прозора модель розрахунків с клієнтом на Upwork - Time & Material, тобто погодинна оплата. Для Upwork вона була чи не головна майже з самого початку, тож якщо фрілансер керується усіма рекомендаціями Upwork, дуже малоймовірно, що він не отримає оплату за виконану роботу. Є Upwork Hourly contract protection policy, де написано, що навіть якщо клієнт не може здійснити оплату, то Upwork це зробить за нього. Це стосується і агенцій також, і навіть більше ніж фрілансерів в чомусь. Памʼятаєте “більше грошей”, то й більше ризики якщо агенція їх не отримає.
Я не кажу, що модель оплати Fix Price гірша. У неї є свої переваги, але якщо дивитись з точки зору захищеності, то hourly з використанням Upwork tracker перемагає. З новим невідомим клієнтом за нею працювати спокійніше. Потім є можливість змінити модель за бажанням — клієнти завжди згодні працювати за Fix Price, або як вам зручно.
Окрім того, є ще репутаційне значення роботи з погодинною оплатою. Upwork вважає, що фрілансер, який має на свому рахунку 1к+ відпрацьованих годин, вже гідний довіри та звертає увагу клієнта на це.

Одній людині дуже складно одночасно комунікувати з усіма клієнтами, шукати роботи та писати аплікації на них. І тут вже просто необідно розділити обовʼязки. Здається, нічого складного: дай свій пароль-логін, наприклад, лідгену та хай пише собі... Та треба памʼятати, що Upwork вважає кожен обліковий запис особистим і надання даних акаунта іншій людині вважається порушенням правил. Такі аккаунти Upwork банить навіть без попередження.
Щоб делегувати такого типу можливості, в агенції є можливість налаштування прав та доступів для кожного члена команди. Можна обмежувати права учасників команди до мінімуму, залишивши лише можливість користування трекером часу та бути присутнім тільки у чаті відкритого контракту. Або надати максимум можливостей та зробити члена команди майже рівним по правах із засновником агенції. Можна налаштувати можливість відправляти аплікації (від себе чи від будь-якого іншого члена команди) та розпочинати контракти, проглядати фінансову статистику в деталях, додаватись в чати й ще багато чого. Це надає можливість підлаштувати можливості члена команди на Upwork до його обовʼязків у команді залежно від вашої бізнес-моделі не порушуючи Upwork Terms of Service на базі якої ви співпрацюєте з платформою

Вважаючи на те, що для Upwork дуже важлива репутація — реєструйте як тільки ви розпочали формування команди. Хай репутація росте. З правильним розумінням можливостей, які надає Upwork й ефективним їх використанням, процес становлення команди буде кращим і швидшим.
Але ж як ті можливості зрозуміти?
Це тільки перша стаття цілого циклу. Ми плануємо зробити найбільш повний та докладний опис із поясненням функціональностей, які надає Upwork, доповнений нашим досвідом і інформацією, яку ви навіть не знайдете на самій платформі. То до зустрічі, не перемикайтесь )

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.
20 вересня в США відзначається Національний день ІТ-спеціалістів. Тож ми вирішили, що це чудовий привід поділитися ще одним списком ІТ-професій, які відносно легко опанувати. Вже через 3-5 місяців навчання ви зможете розпочати свою ІТ-кар’єру з хорошим доходом.
Сьогодні ми більше зосередимося на посадах адміністративних та менеджмерських. Якщо ви хочете спробувати себе в розробці, no-code, штучному інтелекті чи навіть у NFT – дивіться наші попередні дописи на цю тему.
Робота полягає в тому, щоб досягати поставлених в компанії цілей по продажам. Ви працюватимете з постачальниками, щоб переконатися, що у вас є необхідні продукти на складі (або доступні для дроп шіпінга), клієнтами – для покращення їх досвіду у вашому онлайн-магазині, а також маркетологами – щодо рекламних акції та стратегій збільшення продаж.
Необхідні навички: знання e-commerce платформ (принаймні тієї, з якою ви вирішите працювати), хороші комунікативні навички.
Як почати: Ви можете почати з базових курсів по основах діджитал маркетингу та електронної комерції, а потім поглиблено вивчити певну платформу, таку як Shopify, Woo Commerce або Magento.
Робота полягає в забезпеченні ефективної та безпечної роботи баз даних. Наприклад, ви будете створювати та організувати системи для зберігання різних типів даних, наприклад, фінансової інформації або записів про клієнтів. До ваших обов’язків також буде входити контроль, щоб авторизовані користувачі могли отримати доступ до цієї інформації, коли це необхідно.
Необхідні навички: Хард скіли для адміністратора баз даних зазвичай відрізняються залежно від компанії, посади та проєкту. Вам потрібно буде знати одне або декілька з наступного: SQL, UNIX, Linux, Oracle, HTML.
Як почати: ви можете пошукати курси на Coursera, Udemy або спеціалізованих платформах. Наприклад, університет Oracle пропонує багато курсів, зокрема для MySQL початківців.
І молодший маркетплейс менеджер, і адміністратор бази даних заробляють близько $40000 на рік, тож це, на наш погляд, дуже класні варіанти. Їх варто розглянути, якщо ви збираєтеся змінити кар’єру і можете витратити кілька місяців на навчання. А з досвідом за кілька років ви зможете отримувати вже $80000 або більше.

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.
Вже минуло літо. І хоча для багатьох із нас все ще 24 лютого, життя продовжується. І команда Etcetera зібралася цього тижня на нашу традиційну зустріч усіх учасників.
Літо було надзвичайно продуктивним для Etcetera, попри те, що це зазвичай тихий сезон відпусток, у нас було багато роботи, і ми забілили більше годин, ніж у попередньому кварталі. Цифри в статистиці продовжує зростати. Але цифри не можуть показати, що все більше і більше наших клієнтів стають довгостроковими партнерами, з якими ми працюємо роками. І ми надзвичайно раді, що наші клієнти довіряють і покладаються на нас з часом все більше.
Завдяки нашій покращеній воронці продажів переважна більшість нових клієнтів надходять із бідів. Близько 15% всіх бідів, які ми відправляємо, переходять в співбесіди, а це дуже класна цифра! Так тримати сейлс тім! Іншим джерелом нових контрактів є інвайти на Upwork. І хоча через літо та війну їх кількість скоротилася, їхня релевантність для нас зросла, тому ми все одно могли закрити більше клієнтів, ніж навесні.
Майже всі члени команди повністю завантажені роботою, і на деяких навіть них чекають нові клієнти та контракти в черзі.
Ми привітали 2 нових членів команди, а також 10 фрілансерів, які святкували свої дні народження влітку. У серпні в Ecetera також був день народження - 8 років. Ми вже давно працюємо на Upwork, і дуже пишаємось, чого ми досягли за цей час та якою чудовою стала команда!
Ми також поговорили про літні оновлення Upwork (найцікавіші дивіться в наших попередніх публікаціях). All-hands завершилась з внутрішніми планами на осінь і відзнакою літніх трудівників, деякі з яких за ці 3 місяці відпрацювали аж 401 години!
Перегляньте основні результати, яких ми досягли, на інфографіці вище!

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.
Чому деякі компанії занепадають, а інші досягають успіху та утримують його десятиліттями?
Бен Горовіц, успішний венчурний інвестор і експерт з менеджменту, вважає, що відповіддю на це питання є правильна (або неправильна) бізнес-культура. У своїй книзі «Ви те, що ви робите» він вивчає 4 впливові культури минулого та описує, як застосувати їхні уроки в сучасній компанії.
Повстання рабів Туссена Лувертюра на Гаїті – єдине успішне повстання рабів в історії людства.
Самурайський кодекс бушідо, який дозволив класу японських воїнів правити країною сімсот років, і до цього часу впливає на сучасну японську культуру.
Чингісхан, який побудував найбільшу в світі імперію.
Історії цих культур самі по собі дуже цікаві, тож дуже радимо прочитати книгу. Але вас вже напевно цікавить як це застосувати для своєї компанії?
Створення культури. Переконайтеся, що ваша культура відповідає як вашій особистості, так і стратегії компанії.
Культурий онбордінг. В свій перший день на роботі, люди дізнаються більше про те, що потрібно для їх успіху у вашій організації, ніж в будь-який інший наступний день. Нехай перше враження не буде помилковим або випадковим.
Шокуючі правила. Створіть правило настільки дивне, що воно змушує людей запитувати: «Навіщо нам це правило?», це посилить ключові елементи вашої культури.
Залучайте зовнішнє керівництво. Замість того, щоб намагатися привнести в свою компанію ту культуру, яку ви погано знаєте, залучіть зовнішнього професіонала з тієї культури, до якої ви прагнете.
Наочні уроки. Те, що ви говорите, означає набагато менше, ніж те, що ви робите. Якщо ви дійсно хочете щоб всі в організації засвоїли той чи інший урок, використовуйте наочні докази.
Зробіть етику чіткою. Однією з найпоширеніших і найстрашніших помилок лідерів є припущення, що люди будуть «вчиняти правильно», навіть якщо це суперечить іншим цілям. Не залишайте етичні принципи невисловленими.
Станьте прикладом. «Роби, як я кажу, а не як я роблю» ніколи не працює. Тож утримайтеся від вибору тих культурних якостей, які ви самі не практикуєте.
Чому культура настільки важлива? Тому що за словами автора книги, компанії, як і банди, армії та нації, є великими організаціями, які розвивають або зазнають краху через щоденну мікроповедінку людей, які є їх частиною.

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.
Перед приходом в агентство, у багатьох фрілансерів виникають сумніви:
Щоб відповісти на ці питання, ми вирішили розповісти вам сьогодні про одну з найважливіших цінностей нашого агентства – прозорість.
Прозорість починається ще до того, як фрілансер приєднується до агентства. Під час найму ми розповідаємо про структуру заробітку, % який йде на Upwork і в агентство.Ми ком'юніті фрілансерів, тому кожен знає свій рейт і може вибирати проєкт, а також клієнта зокрема за умовами оплати.
Для кожного контракту фрілансер отримує інформацію про модель оплати і підтверджуємо кожну деталь майбутнього контракту, тому ми знаємо, скільки принесе кожна робота. Прозорість також продовжується в день виплати зп, коли ми можемо запитати будь-які питання щодо того, як був розрахований заробіток і чому.
Процеси агентства влаштовані таким чином, що насправді легко бути чесним і прозорим на кожному етапі роботи. Наприклад:
Під час щоквартальних зустрічей ми обговорюємо навіть найдрібніші деталі й зміни в роботі агентства. На відміну від деяких інших компаній, де виконавці просто роблять свою роботу і поняття не мають, що відбувається за лаштунками, фрілансери Etcetera знають і розуміють внутрішні процеси агенції.
У кожного члена команди є окремий чат, в який входять всі хто залучений в будь-яку діяльність пов’язану з ним. Це місце де можна знайти відповідь або рішення будь-якої проблеми не пов’язаної безпосередньо з конкретним проєктом (для цього є проєктні чати). Потрібно реорганізувати завдання по декількох проєктах, тому що на одному з них завал? У цьому чаті фрілансер може зробити це легко. Адже всі хто потрібні для цього вже там є. Ми завжди говоримо: ”не знаєш що робити – пиши в цей чат” :). Саме в той же чат приходять повідомлення про події, які пов’язані з цим членом команди і всі тут же знають, що відкрився або ж закрився контракт, або відбулася якась подія, яка вимагає термінового втручання.

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.
Вам потрібно забагато кліків, щоб перемикатися між різними платформами, месенджерами та каналами і перевірити всі новини, завдання та оновлення від клієнтів? Або ви повторюєте ту саму дію знову і знову, наприклад, копіюєте-вставляєте чи надсилаєте ті самі повідомлення?
Це все можливо і не вимагає особливих знань і навичок! Налаштувати такі речі досить легко, просто перетягуючи мишкою потрібні ресурси. І ви зможете витрачати свій час на те, щоб власне робити роботу, а не клікати туди-сюди по програмах та копі-пастити монотонні речі.
Наприклад, якщо ви SMM-менеджер компанії, який щодня пише контент та публікуєте його у кількох соц.мережах (наприклад, Instagram, LinkedIn і Facebook), то вам знадобиться година, щоб написати пост, а потім ще година, щоб увійти в усі 3 мережі скопіювати та вставити туди текст.
А за допомогою автоматизації, ви можете створити воркфлоу, який автоматично буде створювати дописи після схвалення тексту. Ви зможете зекономити 1 годину щодня, а це 7 годин на тиждень! Не знаю, чи це вас вразило, але я (СММщик Etcetera) зараз закінчую цей пост і йду налаштувати автоматизацію для нас.
Навіть якщо ви дизайнер чи розробник, а не СММщик, ви зможете знайти у своїй рутині такий воркфлоу, який можна автоматизувати, щоб зберегти ваш час і підвищити продуктивність.

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.
Кожного кварталу ми проводимо загальні All-hands зустрічі, щоб обговорити новини та результати команди.
Зустріч, яка відбулася минулого тижня, почалася незвично. Ми говорили про війну, її вплив на нашу агенцію та на роботу команди.
Більшій частині наших фрілансерів довелося залишити свої домівки та переїхати. 8 осіб виїхали за кордон, і ще 5 вже повернулися в Україну. Ми сподіваємося, що ми всі зможемо повернутися додому якнайшвидше.
Двоє наших хлопців тепер у лавах ЗСУ. Ми неймовірно пишаємось В’ячеслав Лось та Денис Свірідов! Відправляємо вам наші молитви та донати.
Маємо сказати, що ми надзвичайно вдячні за підтримку, яку ми отримали від наших клієнтів. Багато з них надсилали теплі листи, запитували, як можна допомогти та підтримати.
Ми також пишаємося тим, що нам знадобилося всього 2 тижні, щоб вийти на 50% капасіті в роботі. А через півтора місяця всі члени команди знову були готові до роботи.
Завдяки тому, які в нас такі чудові клієнти, а також тому, що ми змогли швидко повернутися до роботи, ми не втратили жодного поточного контракту! З огляду на обставини – це просто неймовірно і ще раз показує, як ми стаємо справжніми партнерами з усіма нашими клієнтами, а партнери не залишають один одного у важкі часи.
Звичайно цьому посприяло також те, що незважаючи ні на що ми виконали усі важливі зобов’язання і забезпечили якісну комунікацію. Водночас деякі клієнти самі пропонували нам взяти перерву, щоб перегрупуватися й адаптуватися до нових умов.

Як завжди на All hands зустрічі, ми також поговорили про оновлення Upwork, привітали трьох нових членів команди і тих, хто святкував свій день народження навесні. Крім того, ми обговорили внутрішні процеси Etcetera, які допомагають нам працювати ще краще та ефективніше. Дивіться наші досягнення в цифрах на зображенні. І дякуємо, що ви були з нами у цьому складному, але продуктивному кварталі!

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.
Навички ведення переговорів є одними з найважливіших для фрілансера. Вони визначать, чи будете ви виконувати свою роботу за мінімальну оплату, чи отримуватимете найвищу оплату на ринку відповідно до вашого досвіду.
Сьогодні ми розповімо про 3 типи людей у переговорах. Ця інформація дозволить вам успішно провести наступну співбесіду з клієнтом і переконатися, що ви будете працювати на ваших умовах, а не погоджуєтеся на незручний компроміс.
Аналітики, пристосувальники та наполегливі. Кращі переговорники використовують характеристики всіх трьох типів у своїй стратегії і знають, як змінити свій стиль спілкування, щоб краще досягти мети з певним опонентом. Цей короткий посібник підготував гуру переговорів із The Black Swan Group Крісс Восс.
Вони вважають себе реалістичними, підготовленими та розумними. Інші можуть сприймати їх як холодних і відсторонених.
Їм важливе отримання фактів та інформації. Для них час = підготовка і тиша = час подумати. – Вони погоджуються віддати щось або уступити лише якщо детально обдумали цей крок. А коли їм уступають першими, то вони сприймають це як пастку. – Найкращі інструменти для переговорів з ними – це використання даних і використання дефініцій щоб узагальнити те, що вони сказали або відчувають. Використовуйте дані, щоб пояснити свої причини. Якщо вам потрібно висловити незгоду, то використовуйте порівняння даних.
Якщо вам потрібно повернути їх до столу переговорів, покажіть їм, що ви готові працювати над тим, щоб чогось досягти.
Вони вважають себе приємними співрозмовниками та дружніми. Інші можуть вважати доброзичливими, але занадто балакучими.
Вони піклуються про побудову стосунків. Для них час = побудова відносин, а мовчання викликає засмучення, вказує на гнів.
Вони, швидше за все, від чогось готові відмовиться першими. Коли вони дарують вам щось або уступають, то не очікують нічого на заміну. Якщо вони отримують щось першими, то це їм лестить і вони сприймають це як підтвердження позитивних відносин. – Найкращий інструмент для них – це продовжувати ставити відкалібровані запитання, зосереджені на процесі реалізації. Починайте такі питання зі слів “ЩО” та “ЯК”. Це гарантує, що будь-яка угода, до якої ви прийдете, насправді має план її реалізації. Використання запитань замість тверджень також змусить їх повірити, що це саме вони створили цей план.
Вони вважають себе відвертими, логічними та прямими. Інші можуть вважати їх емоційними, агресивними та жорсткими.
Їм важливо, щоб їх почули. Для них час = гроші, а тиша = можливість говорити більше.
Інструменти для переговорів з ними, спрямовані на те, щоб вони зрозуміли, що ви чуєте їхню точку зору. Озвучуйте коротке резюме того, що вони сказали, повторюйте, як дзеркало, останні їх слова, заохочуючи розказувати далі. Ставте запитання, щоб дозволити їм більше пояснити свою точку зору.
Такому типу краще просто так нічого не уступати й не дарувати. Дайте палець, відкусить руку – це про них. Якщо ж вони самі вам у чомусь уступили, то вже відраховують секунди, коли отримають щось таке ж або ще більш цінне.
Якщо ви визначите, з яким типом переговорників маєте справу, то зможете створити свою комунікаційну стратегію, щоб опонент відчував себе комфортніше, наче це він контролює ситуацію. Це в кінцевому підсумку допоможе вам заслужити їхню довіру та дізнатися усе, що необхідно, щоб вплинути на їхній процес мислення та результат переговорів.
Скачати повний гайд можна на сайті the Black Swan.

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.