В Ecetera, ми приділяємо величезну увагу комунікації. Ми вважаємо, що це один з найважливіших аспектів успішних проєктів, задоволених клієнтів і взаєморозуміння в команді.
Тому всі ми дотримуємося 4-х базових правил у своїй роботі як з іншими членами команди, так і з клієнтами на Upwork. Кожен член команди знайомиться з цими правилами під час онбордінгу. І хоча вони можуть здатися банальними для деяких людей, але насправді це вражає, наскільки ці 4 дрібниці можуть мати таке велике значення в досягненні крутих результатів і уникненні конфліктів.
Запитайте ще раз, якщо не розумієте. Ви не виглядатимете дурним, якщо перепитаєте, і збережете багато часу, якби вам довелося щось переробити заново пізніше, якщо ви спочатку неправильно зрозуміли завдання.
Уточніть, якщо є сумніви. Різні люди часто по-різному розуміють одні й ті самі речі. Якщо у вас є хоча б найменший сумнів, що ваше розуміння відрізняється від очікувань іншої людини – завжди уточнюйте.
Якщо у вас є проблема – озвучте її перед тим як вирішувати. Важливо підтвердити та звірити проблему разом із вашою командою та повідомити про неї ПЕРЕД тим, як розпочати її вирішувати. Разом з командою чи з клієнтом можливо адекватно вирішити статус проблеми та розставити пріоритети як і коли її треба вирішувати. Розв’язання проблеми, так чи інакше, – це про використання ресурсів часу чи інших. Тому такі рішення повинні прийматись разом з командою, навіть якщо ви знаєте що саме ви будете вирішувати ту проблему.
Якщо проєкт горить – кричіть, поки не пізно🔥. Якщо у вас виникла особиста невідкладна ситуація, яка призведе до затримки дедлайнів або інших можливих проблем в роботі, вам потрібно повідомити про це якнайшвидше.
Ці правила допоможуть кожному як в роботі, так і в житті. Але причина, чому вони творять чудеса для нашого агентства, полягає в тому, що кожен член команди знає їх, виконує та очікує, що всі інші слідуватимуть цим правилам. І хоча іноді щось все-таки й горить, і проблеми все ще можуть виникати, спілкування стає набагато легшим і зрозумілішим для всіх.

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.