Пам’ятаєте, минулого тижня ми розпочали челендж, присвячений місяцю написання бізнес-плану? Поверніться і прочитайте перший пост, якщо ви його пропустили. Якщо коротко, то ми з вами напишемо план успіху на 2022 рік. Ви можете робити свій особистий план розвитку або бізнес-план для вашої компанії. Обидва документи мають однакові принципи, і ми допоможемо вам їх легко створити.
Завданням на минулому тижні було описати бажану Точку Б через 1 рік. Тепер давайте зрозуміємо, як її досягнути.
Тема сьогоднішнього посту - ваш продукт, тому що він є основою вашого бізнесу та кар’єри. Коли ми говоримо продукт, ми маємо на увазі продукт АБО послуги. А перед тим, як ми перейдемо до завдань, треба наголосити увагу на важливому моменті.
Розділ продукту в нашому бізнес-плані не має розказувати власне про сам продукт! Заплуталися? Зараз пояснимо.
Фокус цього розділу має бути на ваших клієнтах та їх болях, які ви вирішуєте завдяки продукту. Якщо ви зосередитися на описанні зовнішніх характеристик свого продукту і спробуєте визначите їх на цілий рік вперед, ви заганяєте себе у непотрібні рамки. Вам потрібно визначити, яку проблему ваш продукт вирішує для клієнта. Протягом року ви зможете випробувати різні підходи до її вирішення та зможете покращити свій продукт або навіть придумати абсолютно нову ідею, яка зможе підвищити вашу цінність на ринку.
Щоб зробити швидший варіант завдання, просто відповідайте на запитання як вам здається правильним. Якщо ви хочете витратити на це більше часу і написати комплексний план - перейдіть за посиланнями на ресурси з додатковою інформацією.
Яку проблему вирішує ваш продукт і для кого? Якщо ви вже його продаєте або надаєте ці послуги, то зробіть огляд минулого року, щоб проаналізувати, що краще працювало, яких клієнтів було більше, та який функціонал для них є найважливішим. Якщо ви розробляєте новий продукт, тоді вам сюди.
Які основні сильні сторони вашого продукту у порівнянні з іншими рішеннями тієї ж проблеми клієнта? Які слабкі сторони вашого продукту і як їх можна компенсувати? Сильні та слабкі сторони – це S і W частини SWOT-аналізу. Детальніше читайте тут.
Яка ціна на продукт (для фрілансерів це ваш погодинний рейт)? Як можна покращити продукт, щоб клієнти були готові платити більше? Вони завжди будуть готові, якщо їхня проблема буде вирішена швидше та ефективніше. Ось більше практичної інформації як це можна зробити.

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.