Вам може бути важко створити портфоліо розробника для Upwork. Давайте подивимося правді в очі, ви не можете показати красиві логотипи чи інтерфейси, як дизайнер, правда?
Але портфоліо на Upwork все ж таки необхідне, тому що:
Upwork може перешкоджати зростанню вашого профілю, якщо у вас немає портфоліо. Кожен кейс портфоліо важить 5% повноти вашого профілю (максимум 20% для всіх кейсів). Цей % може стати вирішальним: збільшити видимість вашого профілю або залишити його в тіні.
Клієнти будуть краще конвертитись з вашого профілю, якщо портфоліо зроблено правильно.
Отже, сьогодні ми поділимося найкращими практиками та порадами для портфоліо розробників.
Можливо, виникне спокуса написати про легкий проєкт, де все пройшло добре і ви швидко закінчили. Але 1 кейс, який розказує про труднощі та те, як ви з ними впоралися, працюватиме набагато краще в портфоліо, ніж 10 легких але нудних кейсів.
Тому, коли ви обираєте проєкт для портфоліо, вибирайте ті, у яких вам вдалося найкраще реалізувати свій досвід. Виберіть проєкти, у яких виникли складні проблеми та опишіть як ви їх вирішили.
До кожного портфоліо можна додати до 15 скілів. Обов’язково використовуйте цю можливість стратегічно, оскільки від цього залежать Lead Reply Rate та Invitation Rate! Додайте всі 15 скілсів і зосередьтеся на тих, яку роботу ви хочете отримати на Upwork. Експериментуйте, щоб побачити, що працює найкраще.
Формат галереї зазвичай не підходить для портфоліо розробників. Ми пропонуємо класичний або кейс-стаді формат, де ви можете розповісти повну історію кейсу.
Так, кейс-стаді портфоліо має розповідати історію про проблеми проєкту та їх рішення (ми рекомендуємо для цього формат STAR: Ситуація-Завдання-Дії-Результат), тому ви, звичайно, будете використовувати слова та текст. Але чим більше візуальних матеріалів, скріншотів, відгуків і цифр ви додасте, тим легше клієнту буде прочитати та зрозуміти кейс.
Upwork показує 3 портфоліо, а потім клієнту потрібно клікнути, щоб переглянути другу сторінку. Використовуйте ці 3 слоти, щоб продемонструвати свої 3 основні навички. Наприклад, перший кейс буде називатися «General Web Development», другий — «Landing Page Creation», а третій — «MVP Development».
Додавайте новий кейс в портфоліо кожні два місяці. Це гарантує, що ваш профіль залишається “свіжим” і узгоджується з алгоритмами Upwork.
Якщо ви не великий письменник (ви все-таки розробник), використовуйте ШІ. Напишіть про кей, як зможете, а потім попросіть ChatGPT перетворити інформацію на захоплюючий і конвертуючий кейс-стаді.
Переконайтеся, що thumbnail виглядає добре, адже він вирішить, клікне хтось на нього чи ні. Використовуйте розмір 795×595 пікселів, заголовок і візуальний фрагмент на thumbnail. Ви також можете додати логотипи та іконки, що презентують використані скіли.

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах
ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.