Як створити круте

портфоліо розробника на Upwork

Вам може бути важко створити портфоліо розробника для Upwork. Давайте подивимося правді в очі, ви не можете показати красиві логотипи чи інтерфейси, як дизайнер, правда?

Але портфоліо на Upwork все ж таки необхідне, тому що:

  • Upwork може перешкоджати зростанню вашого профілю, якщо у вас немає портфоліо. Кожен кейс портфоліо важить 5% повноти вашого профілю (максимум 20% для всіх кейсів). Цей % може стати вирішальним: збільшити видимість вашого профілю або залишити його в тіні.

  • Клієнти будуть краще конвертитись з вашого профілю, якщо портфоліо зроблено правильно.

Отже, сьогодні ми поділимося найкращими практиками та порадами для портфоліо розробників.

Портфоліо розробника має демонструвати вашу експертизу та досвід.

Можливо, виникне спокуса написати про легкий проєкт, де все пройшло добре і ви швидко закінчили. Але 1 кейс, який розказує про труднощі та те, як ви з ними впоралися, працюватиме набагато краще в портфоліо, ніж 10 легких але нудних кейсів.

Тому, коли ви обираєте проєкт для портфоліо, вибирайте ті, у яких вам вдалося найкраще реалізувати свій досвід. Виберіть проєкти, у яких виникли складні проблеми та опишіть як ви їх вирішили.

Виберіть відповідні скіли та формат на Upwork.

До кожного портфоліо можна додати до 15 скілів. Обов’язково використовуйте цю можливість стратегічно, оскільки від цього залежать Lead Reply Rate та Invitation Rate! Додайте всі 15 скілсів і зосередьтеся на тих, яку роботу ви хочете отримати на Upwork. Експериментуйте, щоб побачити, що працює найкраще.

Формат галереї зазвичай не підходить для портфоліо розробників. Ми пропонуємо класичний або кейс-стаді формат, де ви можете розповісти повну історію кейсу.

Менше тексту, більше чисел і візуальних елементів.

Так, кейс-стаді портфоліо має розповідати історію про проблеми проєкту та їх рішення (ми рекомендуємо для цього формат STAR: Ситуація-Завдання-Дії-Результат), тому ви, звичайно, будете використовувати слова та текст. Але чим більше візуальних матеріалів, скріншотів, відгуків і цифр ви додасте, тим легше клієнту буде прочитати та зрозуміти кейс.

Ще кілька маленьких порад:

  1. Upwork показує 3 портфоліо, а потім клієнту потрібно клікнути, щоб переглянути другу сторінку. Використовуйте ці 3 слоти, щоб продемонструвати свої 3 основні навички. Наприклад, перший кейс буде називатися «General Web Development», другий — «Landing Page Creation», а третій — «MVP Development».

  2. Додавайте новий кейс в портфоліо кожні два місяці. Це гарантує, що ваш профіль залишається “свіжим” і узгоджується з алгоритмами Upwork.

  3. Якщо ви не великий письменник (ви все-таки розробник), використовуйте ШІ. Напишіть про кей, як зможете, а потім попросіть ChatGPT перетворити інформацію на захоплюючий і конвертуючий кейс-стаді.

  4. Переконайтеся, що thumbnail виглядає добре, адже він вирішить, клікне хтось на нього чи ні. Використовуйте розмір 795×595 пікселів, заголовок і візуальний фрагмент на thumbnail. Ви також можете додати логотипи та іконки, що презентують використані скіли.

More Articles

Як змінюється SEO в епоху AI
21-10-2025

ШІ трансформує пошук. Дізнайтеся, як SEO розвивається в AEO та GEO, де видимість означає цитування у відповідях ШІ, а не лише рейтинг у результатах

Не вимикай мозок: як мислити поруч із ШІ
16-10-2025

ШІ спрощує роботу, але уповільнює мислення. Як залишатися творчою й мислячою людиною, коли машини роблять усе.

AI workslop: чому бізнес платить фрілансерам за виправлення помилок ШІ
07-10-2025

AI workslop коштує компаніям тисячі доларів. А фрілансери, що вміють виправляти помилки ШІ, стають більш затребуваними.

Disney Creative Strategy: як ідеї стають реальністю
03-10-2025

Як мислення за методом Діснея дисциплінує креативність і переводить ідеї з фантазії у дію.

Upwork Boost: Підвищення видимості профілю фрілансера
29-09-2025

Порівнюємо Upwork Profile Boost і Available Now: що дає більше видимості, коли варто застосовувати та який буст обрати.

10 постів, які допоможуть почати на Upwork
29-09-2025

Ми зібрали для вас статті, які допоможуть розібратись з ключовими речами — від створення профілю до побудови довгострокових відносин із клієнтами.

Літо 2025 в Etcetera
26-09-2025

Результати літа 2025 в Etcetera: тихий сезон, нові люди в команді, зміни на Upwork і плани на активну осінь.

Відгуки на Upwork: інструмент довіри, якому варто навчитися
22-09-2025

Відгуки на Upwork — ключ до довіри. Дізнайся, як клієнти читають відгуки, як фрілансерам оцінювати клієнтів та як правильно просити фідбек

7 Hats: інструмент мислення, який економить час і нерви
08-09-2025

Як метод 7 капелюхів мислення допомагає бачити повну картину й ухвалювати ефективні рішення фрілансерам та командам.

Upwork: чи перетворився він на платформу pay-to-play?
29-08-2025

Дізнайтеся повну еволюцію системи оплат на Upwork: від комісії 10% до нинішніх 0-15%, а також Connects, Boost та інші платні інструменти.

Upwork Reset 2025: як перезапустити свою стратегію
25-08-2025

5 кроків для оновлення стратегії на Upwork у 2025: навички, ціни, заявки, JSS та нова комісія

Як створити команду, яка не розвалиться під час кризи
22-08-2025

Як побудувати сильну команду, що витримує кризи: Денис Сафонов ділиться уроками за 11 років керування агенцією Etcetera в умовах глобальних викликів.