Оновлення процесу

розв'язання спорів на Upwork в погодинних контрактах

On February 21, Upwork оновив правила погодинних диспутів, зробивши їх трохи справедливішими для фрілансерів.

До 21 лютого, якщо фрілансер протягом 3 робочих днів не відповідав на диспут-тікет, створений клієнтом, клієнту поверталися всі гроші за попередній тиждень.

Розв'язання спорів на Upwork - що ж змінилося?

Тепер на фрілансерів розповсюджується дія Hourly Payment Protection, навіть якщо вони не відповідають протягом 3 робочих днів. АЛЕ це стосується лише коштів, затреканих через Upwork Desktop App. Таким чином, будь-які кошти, отримані поза програмою захисту погодинної оплати, втрачаються.

Як переконатися, що ви маєте право на Hourly Payment Protection?
  1. Потрібно мати погодинний договір.
  2. Трекати час за допомогою додатка Upwork Desktop App (на знімках екрана не має відображатися жодна непов’язана діяльність).
  3. Заповніть опис завдань в робочому щоденнику.
Ще кілька важливих (але менш очевидних) порад, щоб переконатися, що ви отримаєте кошти:
  • Працюйте з клієнтами тільки з перевіреним білінг методом;
  • Використовуйте акаунт із хорошою репутацією (без активного чи нещодавнього призупинення дії акаунта протягом 2 місяців);
  • Підтримуйте належний рівень активності (Upwork перевіряє наявність клацань мишки щохвилини);
  • Дотримуйтеся тижневого ліміту (якщо потрібно працювати більше – попросіть клієнта підвищити ліміт).

Зверніть увагу, що максимальна сума покриття в рамках Hourly Payment Protection для фрілансерів протягом усього періоду відносин з тим самим клієнтом становить 2500$ або 50 годин, зареєстрованих у робочому щоденнику, за середньою погодинною ставкою фрілансера, яка виставляється клієнту, залежно від того, яка сума менша. Це означає, що навіть якщо клієнт відмовляється платити через свій банк, Upwork заплатить вам НЕ БІЛЬШЕ 2500$ в рамках Hourly Protection. Враховуючи, що контракт зазвичай призупиняють через 3-4 дні після того, як клієнт не платить гроші, досягти цього ліміту не так просто.

Читайте про інші оновлення лютого на Upwork тут

More Articles

Upwork про майбутнє фрілансу в епоху AI
08-07-2025

Upwork змінює вектор: ШІ більше не опція, а стандарт. Розбираємось, що це означає для фрілансерів і як підготуватись до нової реальності.

Ставки на Upwork: скільки реально платять фрілансерам?
27-06-2025

Ми проаналізували звіт Vollna за 2024 рік, щоб зрозуміти, скільки реально платять на Upwork, які ніші зростають і де найкраще стартувати фрілансеру.

Transparency now: комунікація про ясність
27-06-2025

У віддаленій роботі немає кивків і поглядів. Тому в нас є правило "Transparency now" — щоб бути передбачуваними, зрозумілими і працювати злагоджено.

5 абсурдних трюків, які підвищують продуктивність
22-06-2025

Ці 5 незвичних трюків — від жування гумки до перегляду пухнастиків — підвищують концентрацію, креативність і енергію. Науково доведено.

Upwork SMB звіт: що варто знати фрілансерам у 2025 році
05-06-2025

Пояснюємо ключові інсайти з Upwork SMB звіту та їхнє значення для фрілансерів.

Work Diary на Upwork: як він працює і що варто знати
31-05-2025

Дізнайтесь, як користуватись щоденником на Upwork, щоб отримувати оплату без ризиків і відповідати всім умовам погодинного захисту.

Переросли клієнта? 4 ознаки, що час рухатись далі
30-05-2025

4 чіткі ознаки, що ви переросли клієнта, і план виходу без спалених мостів.

AI-грамотність або безробіття: простих задач більше не існує
25-05-2025

ШІ прибирає рутину: як здобути AI-компетентність й убезпечити кар’єру.

Тарифи Трампа 2025: вплив на фріланс
19-05-2025

Тарифи Трампа 2025 піднімають ціни на техніку та SaaS. Дізнайтеся, як фрілансеру втримати дохід.

YouTube-канали про Upwork: добірка для фрілансерів
18-05-2025

Добірка найкращих YouTube-каналів про Upwork для тих, хто хоче прокачати навички та розвиватися у фрілансі.

Звіт Upwork 2025: що варто знати фрилансерам
13-05-2025

Аналітика звіту Upwork Q1 2025: як змінюється платформа і що це означає для фрилансерів.

Чому клієнти повертаються: дрібниці, що будують довгострокову співпрацю
07-05-2025

Дізнайтесь, як покращити комунікацію, залишити приємне враження після проєкту та підвищити шанси на нове замовлення від клієнта.