Оптимізація профілю

на Upwork: Ключові кроки

та корисні фішки

Ваш профіль на Апворк - напевно найперше (але далеко не останнє), що визначає ваш успіх на платформі. Саме профіль привертає увагу клієнтів та забезпечує більше органічного трафіку, також прямо впливає на конверсію. Тому сьогоднішній допис про оптимізацію профілю на Upwork буде корисний як для новачків, так і для досвідчених фрілансерів.

1. Фото профілю

По-перше, переконайтесь, що у фото гарна якість, чітко видно ваше лице та не забудьте посміхатись. Але часто навіть врахувавши всі ці базові моменти, ваше фото не буде нічим виділятись на фоні інших таких же фрілансерів. А наша мета - звернути на себе увагу клієнта. Тому радимо використовувати якісне фото з кольоровим фоном, яке приверне увагу та залишить позитивне враження.

2. Заголовок профілю

Заголовок має відображати слова, за якими потенційні клієнти шукатимуть ваші послуги. Тут необхідна не креативність, а оптимізація під пошуковий запит, тобто вказуємо саме такий заголовок, який будуть шукати клієнти. У випадку з агенціями, оптимізація заголовка може позитивно вплинути не лише на ранжування профілю на платформі, а також і на сторінці пошуку в Google.

3. Опис профілю

Про важливість правильного опису профілю, напевно, написали вже всі багато разів. Тому ми додамо лише декілька фішок, які можуть суттєво покращити якість опис вашого профілю:

  • Заповнюйте профіль на 100%.

  • Регулярно оновлюйте профіль. Регулярно – це 1-2 рази на місяць, а не раз у рік. Не обов’язково переписувати заново весь опис, можна спробувати змінити залоговок або додати щось нове у оверв’ю.

  • В кінці тексту опису радимо додати дату останнього апдейту. Таким чином ми показуємо клієнтам, що профіль актуальний і фрілансер активний на платформі. В цій статті Upwork окремо окремо позитивно виділив цю практику на прикладі профілю одного з наших фрілансерів.

  • Head of Sales нашої агенції радить використовувати для написання профілю копірайтерську формулу AIDA і виділяти ключові моменти на які обовʼязково має звернути увагу клієнт за допомогою Emoji. AIDA розшифровується як Attention, Interest, Desire, and Action. Спочатку ми привертаємо увагу читача (Attention), а потім викликаємо його інтерес інтригуючою інформацією (Interest). Далі ми викликаємо у нього бажання дізнатися більше (Desire), і нарешті закликаємо до дії (Action).

  • Не забувайте про спеціалізовані профілі. Якщо ви хочете спеціалізуватися в окремій ніші, не варто писати під неї основний профіль. Краще залишити в ньому загальну інформацію, а звужувати спеціальний, тому що певні характеристики будуть доступні лише в ньому (такі як розмір компаній клієнтів або їх сфера діяльності).

4. Портфоліо

Портфоліо має, по-перше, бути оформлено візульно приємно і бажано у форматі case study. Якщо у вас вже є портфоліо – обновіть старі кейси і додайте нові скіли, які раніше були недоступні на Апворк. Видаліть з портфоліо кейси, якою роботою ви б не хотіли більше займатись і додайте такі кейси, яких би вам хотілось побільше. Більше деталей про те, як писати портфоліо читайте тут:

Не забудьте оновити свій профіль (особливо якщо не робили це з минулого року)

More Articles

Зростання ринку фрілансу 2025: ключові тренди та можливості
08-02-2025

Зростання ринку фрілансу 2025 набирає обертів! Дізнайтеся про тренди, платформи та стратегії для успіху у сфері фрілансу.

Тренди Upwork 2025: які навички визначатимуть успіх?
02-02-2025

Найпопулярніші навички фрилансу на Upwork у 2025 році: AI, UX/UI, маркетинг і консалтинг. Дізнайтеся, як залишатися конкурентним!

Культурні відмінності: співпраця на глобальному ринку
29-01-2025

Як враховувати культурні відмінності у роботі з клієнтами з різних країн. Поради для ефективної співпраці на глобальному ринку.

Цінності, що об'єднують Etcetera
28-01-2025

Дізнайтеся про цінності Etcetera, такі як свобода, прозорість та ініціативність, що формують культуру нашої команди.

Безкоштовні курси ШІ: вивчайте основи вже сьогодні
28-01-2025

Дізнайтеся про безкоштовні курси ШІ від Udacity, Google та Coursera. Вивчайте основи штучного інтелекту вже сьогодні!

Цілі, що змінюють життя: покрокова інструкція для результату
21-01-2025

Досягайте життєвих цілей легко! Покрокова інструкція, SMART-методи та поради для реальних змін уже тут.

Підводимо підсумки року: що важливіше досвід чи фінанси
15-01-2025

Дізнайтеся, як підвести підсумки року, оцінюючи фінансові результати та професійний досвід для майбутнього зростання

Фрілансер у публічному просторі: гай на щодень
26-12-2024

Як фрилансеру залишатися помітним онлайн: поради та щоденні активності для просування особистого бренду.

Etcetera осінь 2024 у цифрах
12-12-2024

Дізнайтеся про осінні оновлення Etcetera: зміни на Upwork, інструменти ШІ, досягнення команди та результати продажів. Наші плани на зиму вже в дії!

Фрілансер у публічному просторі: що писати про себе
09-12-2024

Дізнайтеся, як фрілансери можуть створювати ефективні профілі та контент для залучення клієнтів і розвитку бренду у публічному просторі.

Оновлення UpWork за осінь 2024
09-12-2024

Оновлення Upwork осені 2024: зміни JSS, Profile Insights, відеосупроводи та інструменти для ефективної співпраці.

Як бургер і кебаб стали частиною UI-дизайну
09-12-2024

Як "їстівні" іконки, такі як гамбургер-меню, змінили UI-дизайн. Історія та креативні інтерпретації.