До Дня маркетолога в Україні, який відзначають 25 жовтня, ми підготували 4 прості але дуже дієві маркетингові поради для дизайнерів. Застосовуйте їх, як крючки на сайтах, лендінгах та в інших матеріалах, які допоможуть вам зловити велику рибку. Це може значно збільшити продажі та лояльність клієнтів, що по суті і є кінцевою метою створення дизайну.
Це основні рушійні сили, що стоять за рішеннями клієнтів. Що це означає для дизайнерів? Перш ніж намагатися придумати красиві кольори та вишукані іконки, вам потрібно зрозуміти клієнта, його проблеми та прагнення. Працюйте над самим дизайном лише після того, як ви дізнаєтесь, який біль вирішує продукт або яке задоволення отримає клієнт.
Люди, з більшою ймовірністю щось зроблять, якщо ви наведете декілька аргументів. Згідно з одним дослідженням, люди, які стояли в черзі до ксероксу, на 34% частіше дозволяли комусь пройти вперед черги, якщо ті пояснювали причину, навіть якщо їхня причина була такою ж безглуздою, як «тому що я повинен зробити кілька копій».
І хоча це може бути здебільшого уловка для копірайтерів, дизайнери також можуть застосувати цю пораду, графічно пояснюючи, чому клієнт повинен виконати цільову дію. Чому варто купити цей шампунь? Покажіть фото гарного волосся. Чому варто вибрати саме цю компанію? Проілюструйте причини 1,2,3,4 тощо.
Сторітелінг активує частини мозку, пов’язані із зором, звуком, смаком і рухом, залучаючи та збільшуючи емоційний зв’язок із продуктом. Ця порада спрацює будь-де, але найбільш практична на цільових сторінках. Якщо сюжетна лінія починається з першого розділу й проходить через весь лендінг, клієнт, швидше за все, дійде до кінця й натисне CTА, замість того, щоб закрити сторінку десь посередині.
Якщо є кілька способів досягнення однієї мети, люди виберуть те, що легше. Тому не ускладнюйте. Дизайн ваших маркетингових матеріалів має бути достатньо легким і простим, щоб він міг досягти поставлених цілей. Особливо це актуально при розробці вебсайтів і маркетингових матеріалів для складних, абстрактних послуг з багатьма функціями. Не перевантажуйте користувача занадто великою кількістю інформації. Покажіть все простіше і зосередьтеся на тому, що найважливіше для клієнта.
ШІ змінює фриланс, автоматизуючи завдання та впливаючи на роботу на Upwork. Огляд дослідження SWE-Lancer, реальні кейси та висновки для фрилансерів.
Upwork 2024: ключові висновки фінзвіту, AI-тренди та нові шляхи розвитку для фрилансерів.
Оптимізація профілю Upwork допоможе залучити більше клієнтів. Дізнайтеся, як покращити заголовок, навички та портфоліо для успіху.
Зростання ринку фрілансу 2025 набирає обертів! Дізнайтеся про тренди, платформи та стратегії для успіху у сфері фрілансу.
Найпопулярніші навички фрилансу на Upwork у 2025 році: AI, UX/UI, маркетинг і консалтинг. Дізнайтеся, як залишатися конкурентним!
Як враховувати культурні відмінності у роботі з клієнтами з різних країн. Поради для ефективної співпраці на глобальному ринку.
Дізнайтеся про цінності Etcetera, такі як свобода, прозорість та ініціативність, що формують культуру нашої команди.
Дізнайтеся про безкоштовні курси ШІ від Udacity, Google та Coursera. Вивчайте основи штучного інтелекту вже сьогодні!
Досягайте життєвих цілей легко! Покрокова інструкція, SMART-методи та поради для реальних змін уже тут.
Дізнайтеся, як підвести підсумки року, оцінюючи фінансові результати та професійний досвід для майбутнього зростання
Як фрилансеру залишатися помітним онлайн: поради та щоденні активності для просування особистого бренду.
Дізнайтеся про осінні оновлення Etcetera: зміни на Upwork, інструменти ШІ, досягнення команди та результати продажів. Наші плани на зиму вже в дії!