AskInvest

Брендинг, дизайн сайту та презентації

branding, pitch deck, and website design for askinvest monitor

Вам не набридло читати про те, що ми прагнемо стати справжніми партнерами для наших клієнтів? Напевно, ми сказали це вже 100 разів, але не перестанемо повторювати. Тому, ось ще один кейс, коли клієнт в результаті нашої співпраці отримав все необхідне для запуску.

Брендинг, дизайн сайту та презентації​ для AskInvest

AskInvest — французький проєкт Neobank від успішного підприємця в галузі технологій. Ключовою ідеєю проєкту є його екологічні цінності. Як і будь-який банк, вони надають фінансові послуги фізичним та юридичним особам. Однак, коли йдеться про інвестиції в їхній банк, вони вкладають кошти клієнтів у проєкти, пов’язані зі зменшенням викидів CO2.

Ми почали співпрацювати з AskInvest із самого початку проєкту та створили для них повний пакет дизайну для стартапу:

  1. UX/UI дизайн сайту 
  2. Логотип компанії 
  3. Гайдлайн для бренду

UX/UI дизайн сайту

Проєкт почався з UX: ми розробили карту майбутнього сайту & Low-Fi прототип. Потім ми перейшли до UI.

У цього клієнта були дуже особливі вимоги до дизайну, але він не міг точно описати їх словами (ми всі знаємо, як це іноді буває із фаундерами). Тому, ми створили 5 різних концепцій дизайну головної сторінки та дали клієнту можливість порівняти та вибрати те, що йому найбільше подобається.

Ми завершили проєкт брендингом і дизайном логотипу.

Оскільки бренд AskInvest побудований на екологічних цінностях та турботі про Землю, наш дизайнер Поліна поєднала еко-символи та силу природи. В результаті для лого ми прийшли до ідеї об’єднати всі сили в одному символі.

Виходячи з цього, всі матеріали бренду містили деякі «природні елементи», що б переносили клієнтів нашого клієнта в справжню екологічну атмосферу.

Також ми підготували чіткі гайдлайни бренду, щоб інші дизайнер, які працюватимуть з клієнтом у майбутньому, чітко розуміли, що вони мають робити.

Skills

Project Numbers

13

Сторінок дизайну

2

Флоу: для фізичний осіб
і компаній

10+

Кастомних ілюстрацій

Feedback

Arnaud, Serial entrepreneur. France

More Cases

Дизайн та розробка на Shopify для VITAGUT

Розробили адаптивну лендінг-сторінку на Shopify для VITAGUT з унікальним дизайном і високими показниками конверсії

10 років успіху: наші досягнення

Святкуємо 10 років досягнень! Підсумки нашого шляху, важливі проєкти та ключові моменти, що визначили наш успіх

Покращення дизайну сайту і розробка Shopify для Halos

Покращення дизайну сайту та розробка Shopify для Halos: читайте про один із останніх успішних кейсів від Etcetera!

Редизайн та WordPress розробка для Next Level Communication

Історія співпраці з клієнтом, який повернувся до нас через 2 роки, щоб зробити редизайн і розробку сайту, що відповідав би цілям компанії

Ребрендинг для Andy Arts

Мета ребрендингу полягала в тому, щоб допомогти Andy Arts висловити такі цінності, як креативність та зв’язок з культурним корінням.

WordPress та WooCommerce розробка для Neon Glitch

А ви вірите, що ШВИДКО не може бути ЯКІСНО? Ця WordPress & WooCommerce розробка докаже вам, що швидко може бути якісно!

AskInvest: брендинг, дизайн сайту та презентації

Дивіться новий кейс - брендинг, дизайн сайту та презентації – все, що потрібно було клієнту для запуску стартапу.

RobotCritters: Брендінг, дизайн і WordPress розробка

RobotCritters — блог про футуристичні технології. Ось, Брендінг, дизайн і WordPress розробка, як ми його реалізували

Carbon Offset Company: Розробка Shopify Додатку

Нам приносить справжнє задоволення, коли наша робота має позитивний вплив на світ. Розробка Shopify Додатку - саме такий кейс

Gurusoft бренд дизайн

Gurusoft вже 20 років допомагає автоматизувати бізнес за допомогою цифрових рішень. Ecetera допомогла їм оновити бренд дизайну бренду.

Брендінг, презентація та лендінг дизайн для стартапу

В Etcetera ми прагнемо робити нашу роботу відмінно, а це означає - вирішувати справжню проблему клієнта. Ось приклад - дизайн для стартапу

Offix: Фулстек розробка для CRM

Сьогодні ми хотіли б розказати про те, як відбувається розробка для CRM, щоб показати, наскільки важливим може бути back-end.